en hel helg.

tiden går ju så snabbt, man hinner inte blogga och man har ingen riktig lust heller.. har iallafall varit en kanon helg, eller en vecka snarare sagt. matilda kom hem och vi har haft så mycket att prata om, vi hade en riktig gammal hederlig sleepover, och så mycket vi skrattade. kändes så kul med när matilda själv säger: åh, så här mycket har jag inte skrattat på länge.
märks att vi behöver varandra i våra liv, min kära bästis!
i fredes så var det iallafall fest på tal om annat, var kanon kul.
dagen efter är ju aldrig lika roligt, ulrik har inte förstått att jag har dumpat honom så ibland är han hos mig på mornarna ändå...
i lördags så åt vi god pizza som inger hade gjort, var där och bytte ett par ord och som alltid är det så himla trevligt med andreaz familj. på kvällen gick vi till cassi och staffan, där även rebecca och mattias var, smygtittade lite på melodifestivalen som hade premiär och sen spelade vi lite spel, hissa & dissa och med andra ord, hur roligt som helst hade vi! ibland visste man allt om varandra och ibland kunde man inte ens tro att vissa av oss var syskon och vissa var tillsammans! :)
idag har vi haft en helt okej söndag med lite shopping, god middag och nu en kvällsfilm och varsin våffla.

så nu säger vi godnatt, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0