worky friday

jobbar och sliter..
efter lite god frukost, dammsugning och en dusch gick jag hem till mormor&morfar en runda för att hjälpa henne med outfiten inför begravningen.. en runda till maxi, och hem för att slabba golven, diska, rengjort spis och ugn, lite filmtittande för mig och nu väntar jag dem ynka sista minuterna på min fina man! väskan är packad och redo inför imorgon också, skönt!

ska mysa med lite god tacos ikväll, har även gjort mango och passionfrukts mouss till efterrätt och sen blir det gottis till en skräckis ikväll, the cabin in the woods!
får hoppas den är bra fastän jag hört att den inte ska vara det, men vi båda blev sugna på den av en "dokumentär" på tv och för att jesse williams är med, hallå hottie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0