nervös eller nervös?

en liten halv bakis-söndag är goa!
en skön sovmorgon först iallafall, att bara ligga och gosa i sängen med älsklingen. en god frukost och lite slapp på soffan så mår man som kungen sen ju. gick en runda i kylan och sen åkte vi till älklingens farmor och farfar på söndags middag, en mumsig stek stod på menyn och det var hur gott och trevligt som helst.
nu efter en varm och härlig dusch så ska vi mysa till johan falk (andreaz som har fått mig att gilla johan falk, hehe) med lite ostbricka.
imorgon börjar jag min praktik, och jag är ju självklart så nervös..
inför så många olika saker också, hatar att man ska behöva känna så, men det är kanske ganska normalt ändå? när saker är nya, man vet inte vad man ska göra, hur, när, tider, personer och allt, men hallå? JAG KAN JU FAKTISKT INTE VETA DET NU! ellerhur?
dem måste ju lära mig innan dem kan klaga, så måste det vara!?
jag håller tummarna för att jag kommer stormtrivas, må bra och lära mig mycket saker.

nu, mys mode - ON!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0