snart helg.

Fredag
tycker så synd om min älskling, när tårarna bara rinner på honom för att han är så pass förkyld!
men imorgon är det äntligen fredag så vi har bestämt oss för att ha en myskväll bara.
en efterlängtad tacos middag för min del, lite gottis och en skräckis står på vårat schema.
 
Lördag
på lördag packara jag den stora väskan.. vi åker nämligen till malmö för att kolla på hockey och ha en trevlig lördag och söndag där iallafall! sen ska alla andra åka hem medans jag stannar kvar ett par dagar för att dels mysa med mina fina nere i malmö och även gå på något så tråkigt som en begravning..
 
såååå. nu väntas bara en toppen helg och en toppen början på veckan iallafall..
puss och hej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0