Friday, im in love!

Hallå. Jag jobbar och står på.
Det har varit lite kalas och goda dryck intag och så. :)
Jag blev även moster förra lördag till en fin liten pojke, så idag åker jag ner till Malmö och ska få lära känna honom och gosa med min älskade Wille som jag saknar dag in och dag ut. Ganska sjukt ändå att jag som bara är moster kan ha så stor kärlek till både nellie och William och självklart Vincent. Efter en minut börjat lämnat dem saknar jag sönder mig själv igen. :) hoppas jag en dag får lika bra och underbara barn! <3
Andreaz kommer också imorgon och pappa fyller år på söndag. :)
Annars har jag fullt upp mår bra och är glad som tusan. :) haha. Puss på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0