så nöjd, så glad, så lycklig

Nu är livet underbart. Fick reda på i veckan att jag har sommarjobb, vilket känns fantastiskt kul. Trivs jätte bra där och personalen är jätte trevlig.
Nu på vårt lilla mini påsklov började vi med en roadtrip till Ullared, bara jag och min älskling. :) kom hem några tusen fattigare men väldigt nöjda och trivs bättre i vår lägenhet nu. :)
Igår vankades det påskmiddag med hela min kära familj. Spel, fallenheten och mys. Rebecca och dem sover hos oss för ovanlighetens skull. :) så nu är det fullt mys med Wille och Vincent. :)
Senare står tvätt på schemat, kanske inviga rollerna och kanske en kväll med vänner och film. :) får se.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0