doggy holly

det strålar och sjungs om fredag, och vi kan inget mer än att bara älska!


torsdag igår riktigt härlig dag faktiskt, trodde jag inte. vi köpte då helt plötsligt en hund, jävligt onödigt om jag får
säga det så, men också så jävla söt. :] jag och mina storasystrar stack till prima och sen vidare till mormor
satt nog där från åtta till elva och spelade spel, haha. skrattade nog fan mest.
jag och rebecca skulle gå hem, riktigt härligt faktiskt men jag skrämde dock upp henne, (a) hehe.
händelser positiva, jäävligt positiva. :D



fredag.

yes, fredag och jag ska snart cykla till skolan, vi har även någon slags finn upp dag, så det blir fett chill.
sen idag vet jag faktiskt itne vad som händer, :] men det blir nog en rätt så lugn helg, haha kanske inte.
men hör av er, det gillar jag! :]



Kommentarer
KLINT

jag måste kolla bak !

2008-11-14 @ 09:51:29
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0