jag och cindie.

jag och cindan älskar fest
men att dra i hår och knuffas tycker vi är patetiskt.

aa, nu är det måndag och min hosta & hesa röst sitter i som bara den.
jag hatar det, så jobbigt att andas och vakna på mornarna, fuck it.
det ovanför var ju en liten trevlig beskrivning på min och cindies
helg, som var sjuk och galen men jävligt trevlig. :]

tror nog det blir att stanna hemma imorgon, för att hämta mina
krafter, känns rätt bra för jag missar nada i skolan.
har pluggat väldigt mycket så ligger före i exakt allting,
om jag får säga det själv är jag jävligt stolt över mig själv.
hihiih. (a)
nu tänker jag sova, för jag är dödstrött.
godnatt. / ck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0