lördag 25/10-08. ...

lördag 25/10-08.
en av mina bästa dagar, jag är så tacksam för den! den är så overklig och obeskrivlig
men jag äääälskar den, tack tack tack.

lördag 8/11-08
jag och cindie festade hos jocke, och det var så himla kul!
så galet kul, trots att jag brännde mitt finger och tappade bort min sko.
men tack för kvällen cindie. i love you.

tisdag 11/11-08
yes, den dagen är idag! och det har varit skola för min del
och ska in till Kristianstad med mina favortier för att gå på ett gy-öppet hus på c4.
ikväll så är datorn min man, ska se andra avenyn och sådära! :)
var bara tvungen att skriva om dem andra två datumen, dem var så bra!
han är underbarast. /ck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0