sommarläge.

värme, sol, umgänge, sena kvällar + kyla..

slappade
en väldigt lång stund idag, var så gott som död imorse.
sen gick jag ut och träffade matilda, gick en runda.. köpte även glass och
slog oss ner på torget, (gräsrunningen) riktigt härligt kan jag ju säga.
sen blev det hem till mormor & morfar för grillning vilket var super.
matilda hämtade mig och vi körde till strandängen och var där i princip hela kvällen.
trevligt folk, lite värme och mysig stämning. vilket vi gillar.
sen träffade vi favorit-cindie en stund.. nu ligger jag här och degar.



för varje sekund som går
blir det mer och mer
för varje minut som går
blir det mindre och mindre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0