091215.

vinter? winter?

något sjukt kallt är det ute nu iallafall och jag gillar verkligen att snön faller, så dunder mysigt.
åt middag för en stund sedan och precis fikat så nu vill jag inte äta på hunda år.
ligger i sängen nu bara, ska lägga in bilder och förmodligen slänga igång the holiday på datorn
21;00 säger jag bara andra avenyn.
i skolan idag hade vi permanent och långhårs prov, vilket jag hoppas gick bra.
imorgon ska vi bara ha julmys och sen hem, känns lönt ju? :]
vår enda lektion denna veckan är matte tror jag, självklart liksom.....
vill måla mina naglar röda också.
hej bruna ögon hejhej, eller?

lots of love, moi! ♣ 



Kommentarer
Sarah

Fin blogg! :)

2009-12-15 @ 19:53:46
URL: http://eringdahl.blogg.se/
Anonym

Har du också köpt linser för jag hoppas inte ni lånar av varandra, då kan det gå illa

2009-12-16 @ 16:06:09
Anonym

nej, jag har inte köpt linser. :]

2009-12-16 @ 20:04:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0