a lâ fredag.

som skall innehålla
en sjö
tusen filmer
idol
ice cream
galenskap
miljoner skratt
lång natt.

jag hade idrottsprov idag som jag tror kan ha gått lite bra iallafall, blev en kort skoldag också.
när jag kom hem åkte vi och köpte en julgran, sen kom vi hem och julmyste med pynt och julmusik.
+ mamma tvingar mig att sätta upp mina tomtar? men jag tyckte det räckte med jesus saken jag har, hahah! =)
jag tror min mamma har gömt kameran för mig, hahaha? så kan inte lägga in bilder nu tyvärr..
min kväll blir nog bra iallafall.
imorgon är det dansuppvisning och cornelia hade hoppats på det bästa.
blir nog mestadels en lugn och skön helg.
ha det lika bra som jag.
 kisses and hugs.




Kommentarer
Mamma

Jag hade faktiskt kameran med mig för att visa vår gran

2009-12-12 @ 09:09:58
angelica

Du är söt!

2009-12-16 @ 19:53:45
URL: http://ajjjs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0