malmö

nu är jag i malmö.

kanon gillas.
har spenderat hela kvällen just nu med paps, sis och kusin.
idol och wii för hela bunten.
är kalas glad för att det är calle och erik i final iallafall, sen har vi vinnaren erik som varit
vinnare från första början. =)
är rätt trött efter en hel skoldag, tror engelska provet gick bra iallafall! och en
2h lång tågresa, något jag mer ogillar..
för er som inte vet är jag piercad igen, något jag gillar!
imorgon blir det nog en heldag ute iallafall, shopping.
stan - ikea - hindby. [ ska försöka handla det sista nu.
har inga nya bilder heller så tyvärr kommer det väl snart.
nu ska jag krypa ner, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0