torsdag.. snart lov!

för mig kommer du alltid vara det.

äntligen torsdag, vilket bara innebär att det är fredag imorgon och julloooooooov.
är jag glad eller inte? är jag taggad eller inte? är jag bäst eller inte? HELL YEAH!
fick sluta tidigare så fikat med mamma och lillasyster, sitter i sängen nu med sweet musik
och håller även på att packa osv.. ska snart sätta musiken i öronen och gå hem till mormor, sover därinatt
annars är hon ensam, det vill vi ju inte. :] ikväll är det glee också, ni som inte kollar
borde fan göra det, askalas.
imorgon är det laserdome också, mina finsiar vi köttar.
livan åker till gran canaria också, ha det fint.
 
PUSSSSSSSSSSAR TILL ER!
 



Kommentarer
rklint

nu har du all chans i världen att kötta beriiiiii ;D

2009-12-17 @ 16:16:31
URL: http://rklint.blogg.se/
thildaaaaaaaavj

KÖTTA BERRE SÄGER JAG BARA!

2009-12-17 @ 18:11:47
Anonym

STÅR KÖTTA SKRIVER I STJÄRNORNA

2009-12-17 @ 20:54:54
URL: http://corrrran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0