unnecessary

jag vet inte, jag vet ingenting
egentligen. allt är bara en röra.
en del problem löser jag varje dag,
men vissa bara återstår.
tar tag i dem eller skiter i dem?
mår bra eller mår dåligt?
lura dig själv att du mår bra, trost det dåliga.
lura dig själv att du mår dåligt, trots det bra!

sista arf dag idag, bio och sådära, rätt slappt och skönt.
nu är det över och 1 dag till helg, det är verkligen nedräkning
i veckorna, dock väldigt skönt att ha något att se fram emot varje
vecka, helgerna och annat. :]
har pluggat lite no och engelska, blev klar med mitt so arbete om hitler igår.
och nu väntar jag på maaaaat och sen blir det duschen.
imorgon är jag lika taggad som alla andra helger, :]


PUSSSSSS.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0