20 juli

måndagen den 20 juli

vaknade av solen i rummet och pappas steg i lägenheten.
upp och åt maximalt god frukost, musik på full volym och datorn.
när pappa kom hem från farmor stack vi in på mobilia och handlade.
cassandra & benny kom sen, ( rebecca skulle inte komma förräns vid 18.oo)
in på mobilia igen och växlade pengar, kollade h&m osv..
käkade god middag sen bestämde vi oss för att kolla på matchen
malmö ff - halmstad vilket resulterade 0-0, riktigt tråååkigt!
hem och benny, pappa & rebecca började spela wii medans jag och cassandra började baka och massa.
In i duschen, trippla håret och spelar wii för fullamuggar med de andra nu , :)
imorgon blir det danmark vilket jag ser fram emot, hoppas bilder kommer. =)
jag grattulerar även dig, vilket jag egentligen inte vill.
du kommer inse det en dag, och jag hoppas du hör av dig snart!
det borde du iallfall, jag har inte gjort fel, du isåfall.
http://www.youtube.com/watch?v=d_QK-sXBPAA

ha det bäst och hör av er, :)
xoxo, cornelia klint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0