23:32

i love you
i love you
i love you
i love you, theese words are my own.

blev en rätt så sent natt igår vilket var skönt och självklart resulterade
det att jag vaknade rätt så sent vilket var ännu skönare. :)
ringde janine som jag bivit tillsagt och bestämde med henne om sommarchansen and so on.
när pappa kommit hem och janine kommit hit så gick vi ner och köpte mat
som vi tog med oss till sommarchansen, riktitg bra 'artister' faktiskt.
men visst ska det regna och visst älskar vi regn så mycket?????
not, not, not vi vill ha hot, hot, hot!!!!!
jag vill ha tillbaka solen, min bränna och hela sommaren.
vid nio tiden kom vi hem och jag hoppade in i duschen
och nu sitter jag här och luffar...
nu tänker jag älskade janine och älskade pap spela wiiiiii
och se streets of blood.
och fortsätt bevaka och läsa min blogg, ni gör ett bra jobb!
tackar er för det.


xoxo, cornelia klint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0