27 juli

trots att du säger att dina ord är sanna,
så önskar jag verkligen att dem är det.

hej glatt folk.
är rätt så nöjd med min dag faktiskt.
skönt med typ riktig ''semester'' om ni förstår, verkligen slappe här nere i big city.
vaknade vid tolv tiden, åt frukost och allt sådant vettigt. gick ner på mobilia och kollade runt
självklart hittade jag fina saker, sen gick jag hem efter någon timme och bakade, och resultatet
blev kalasbra!
pappa gick ner och kollade fotbollen med per och claes. så jag gjorde üüüüüüber goda creps till mig själv. :DDD
åt och kollade på i taket lyser stjärnorna.
satt vid datorn och filosoferade och bara gjorde ingenting vettigt, istället satte jag igång en film och åt
god fruktsallad men blev uttråkad och rastlös av det med plus att filmen började hacka, SÅKLART! :o
så nu sitter jag här och bloggar istället och väntar på att pappa ska komma hem.
.. just nu orkar jag inte med det, vill inte tänka på det ens.
är så pass besviken och jag vill verkligen inte! ni borde vara bättre.

xoxo, cornelia klint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0