beroende.

'' det handlar inte om hur många vänner man har
utan vilka som alltid stannar kvar vid dig. ''

gud vad jag var trött imorse, efter danmark resan och wii-spelandet.
men nog fan upp och hoppa och wii har stått på heeeeela låååånga sköööna dagen.
jag, benny & cassandra gick ner på mobilia fikade lite, kollade klockor & brilllllz.
hemmåt igen och tro det eller ej? men wiiiiiiii för hela bunten, vid sju körde dem hem till
tråkiga lilla bromölla och farsan unt me hoppade på mc'n och körde till sanne.
kom hem vid 23,00 tiden och nu uppdaterar jag min kära blogg
och tänkte slänga igång en film senare.
jag hoppas på en shopping dag snart, tycker det är dags för det nu va!
imorgon är ingenting planerat, förmodligen kanske
sommarchansen vilket är vår tradition vaaarje sommar.
jag hoppas också på min älskade janne.
nu tycker jag också att ni borde läsa varje dag, lägga märke till alla bilder, och bara läsa, läsa, läsa!
ha det bra.

xoxo, cornelia klint.



Kommentarer
Anonym

varför ett lejon ?:PHAAH

2009-07-23 @ 20:40:22
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0