FREDAG!

både du och jag vet att jag är inte lika kass som dig
och du kommer ångra dig om du inte redan gör det.

hej sköna fredag.
har tagit det lugnt idag, tog ett bad och kände för att klippa upp mit hår och så lite
var även tvungen att ta topparna, vilket jag totalt ångrar att jag gjorde.
JAG HAR INGET HÅR KVAR!!!!!!!!!!! :'(((
sanne och peps kom hit, vi åt grillad kalkon och bakad potatis.
sen nu ikväll kollade vi på shooter, riktigt bra.
nu tänkte jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull, vad tycker ni om det?
01.56 inte så illa ellerhur? =) blir värre med att vakna imorgon, haha!
och hela min helg är planerad, känns skönt!

'' för att två personer ska kunna ha en vänskap
krävs det två engagerande personer. ''


xoxo, cornelia klint.


Kommentarer
Anonym

Varför lät du inte sanne göra det

2009-08-01 @ 09:55:48
cornelia

för hon hade nog tagit ännu mer.

men det är inte så som på bilden, har uppsatt där! :]

2009-08-01 @ 12:38:01
URL: http://corrrran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0