halv fem på morgonen

jag är så vaken och så pigg, samtidigt som jag
är så borta och så trött.

en bra dag som jag sa att det skulle bli, ellerhur?
kära pappa var lite ''seg'' efter sin ute kväll med grabbarna och jag var uppe med
tuppen enligt mig själv, haha! (a)
blev en runda upp i stan vid 14 tiden vilket jag gillade mycket, men trots mitt shopp-humör
fanns där inte så mycket jag fastnade för. blev iallafall ett par tights-jeans från vero moda, riktigt snygga.
vi tog även en dyr jävla fika på coffee house. sen gick vi hemmåt och grillade kebab-spett tillsammans med
rotfruktsgratäng, och ja det låter förjävligt men var riktigt gott. :]
matilda kom till mig och befinner sig här hos mig nu ett tag, har saknat dig.
vi gick ner på hemmakväll spelade skip-bo och helt plötsligt var klockan 00.30 så vi startade en film
och kollade på sydney white, helt okej dock förutsägbar film.
plötsligt var klockan 03.00 och ingen var trött?
jomen visst, gissa? vi spelade wiiiiiii.  och nu är plötsligt klockan 04,30 på morgonen och fåglarna kvittrar
och det är relativt ljust ute vilket menas med att vi borde sova lite, och det tänker vi fan ta mig göra.
ha det lika bra som jag, vi hörs imorgon!

xoxo, cornelia klint.



Kommentarer
Jessica

Jaså du har blogg. ;) Har aldrig vatt här innan förän idag.. hehe. Kram Kusin JEssica

2009-07-29 @ 19:05:35
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
cornelia

haha, yes! har haft det ett tag men inte varit fullt så aktiv här. :]

2009-07-30 @ 16:35:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0