hej slö-söndag.

dessa älskade söndagar?
fastän det är sommarlov och söndag så jävlari
är det den tråkigaste veckodagen.

idag har jag gjort alldeles för mycket? haha, nej verkligen inte!
har inte gjort kungens skit, har suttit och slappat, tagit det lugnt och softat.
rätt skönt när man tänker efter har ändå varit igång sen förra söndagen
och hoppas på mycket trevliga saker i veckan!
spelade wii, och gav mig även på boxningen.. jo, underbart sätt att ta ut ilska på iallafall!
jag och pappa gick ner på hemmakväll där det var översmockat med folk och mils-långa köer
iallafall så hyrde vi changeling, som var riktigt bra faktiskt! 100% sevärd.
efter den 2h & 16 minuter långa filmen sitter jag här och bloggar på.
sitter även och pratar lite gossip.
får bli ett kort inlägg, har inte mycket mer att skriva faktiskt och har inte mycket ork till det heller.
få bli mtv en stund nu med pap och sen jävlarie kallar sängen på mig!
förstår inte men visst går nätterna som rinnande vatten? ( nog inte ett uttryck, men nu blev det mitt! )
ha det bra och njut det sista av sommaren, värme-böljan kommer, I PROMISE!


xoxo, cornelia klint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0