HELLO EVERYBODY.

du vet.. en sådan typisk dag man bara
inte gillar.

vaknade i omgångar och somnade om lika fort igen med
kusin janine vid min sida.
pappa var inte hemma på hela dagen och janine åkte hem vid halv två tiden
och jag låg och degade hela dagen framför tv, film på film..
sen började jag, J A G på att skära lite grönsaker och shit.
pappa, sanne & anders kom hem, käkade tacos.
k.a.o.s.
när anders gått körde jag sanne och pappa ner till ribban med peps
gick på stranden och sådant mysigt.
körde hem och gick ner och köpte flum
ah, precis flum? jo, men det är godis på danska har jag fått lära mig, hahaha.
vi låg alla tre framför tv'n och kollade på knowing.
är väl en helt okej film men stör mig på värsta ''utomjordings-sakerna''.


jag hatar dom dagarna.
när ingenting är som man vill, när man mår dåligt
för ingenting eller också för allt.

när jag saknar dig när du är den sista jag borde sakna.
xoxo, cornelia klint.


Kommentarer
Anonym

anders ?

2009-07-25 @ 13:52:00
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0