JAG BLOGGAR ALDRIG

just eftersom jag aldrig bloggar längre.
:)))))))))))))))

sommarlovet flyter ju på som smör, och härligt är det.
gått alldeles för snabbt dock, varit med om mycket.
killebom var kalas på fredagen och lördagen ville jag ta självmord.
kristianstaddagarna var helt okej båda dagarna.
och östersjö vilket var THE FIRST TIME för mig var ju vad jag själv gjorde det till
och jag hade helt okej kul.
imorgon åker jag till pappa i två veckor, skönt att komma bort från bromölla lite.
och det stora nya: i höst väntar frisörprogrammet på john bauer på mig!!!!!!!!!!!! :DDD

till min stora förvåning är du mer idiot än vad jag trodde.
och jag saknar den idioten! men fuck you.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0