men hejsan.

tid tid och ännu mer tid.

tiden går enormt långsamt, tänker platta håret & sminka mig nu
sen är det bara till att vänta tills klockan blir 14.40 då jag får åka till stationen och ta tåget klockan 15.00
vet att jag aldrig bloggar men jag lovar ni ska få en 2 veckors malmö-blogg. =)
kommer sakna er här hemma, men skönt att komma iväg från allt & alla.
annars så fyller ju christoffer år idag så jätte mycket grattis och även kära elin grattis till dig med!
min telefon är ju så tillgänglig att ni kan sms'a under tågresan eftersom den är
sååååååååå dryg och tar nu även längre tid eftersom dem bygger om massa.
nej, får väl ta och göra lite vettigt nu, ha det bra så länge!
xoxo, cornelia klint!





Kommentarer
Jamina

Vadå ful blogg? :S

Jag tycker bloggen var väldigt mysig. Men visst jag förstår dig.. man kanske vill ha den lite mer personlig om du förstår vad jag menar? :) Jag kanske kan hjälpa dig någon dag ifall du vill? Ska bara höra med min systers kompis, om hur exakt man gör. Har bara en liten arning om man säger så :) Ha det så bra! Puss & kram! <3

2009-07-20 @ 01:02:21
URL: http://jaamiina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0