todeloooooui. :)

och vet ni vad?
3½ vecka tills sommaren är över och skolan börjar.
:oooooo

men jo, jag vaknade vid 12.15 idag och var tvungen att gå upp
innan det blev helt för sent. :o matilda låg kvar och sov en stund, började blogga
mitt på morgonen, haha!
vi var verkligen inte sugna på att göra mycket idag, övertrötta och totalt slut var vi.
vi kollade på mona lisas leende, spelade vårt älsk-värda wii spel
och började göra oss i ordning vid 16.00 tiden, åh fy vad jag känner mig kass!
haha. gjorde mat, plattade håret, kladdade på lite shit och sådära.
sen vid sex-tiden gick vi till pildammarna, sommarchansen.
inte så jätte bra ''artister'' idag, och ingen gäst-artist fick vi heller. :((
och matchen mellan malmö-aik blev 0-0.
och det vimmlade av polis-pikéer, hästar osv.. tog massvis med folk även typ.. barn?
jag tackar så mycket för en ''helg'' med matilda, trevligt!
och jag saknar cindie.
mina systrar & min familj.

xoxo, cornelia klint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0