vart är sommaren?

vart är sommaren? den har totalt försvunnit?

detta kommer vara ett sådant onödigt blogg-inlägg egentligen
men tycker det behövs, :) inte vara så seriös hela tiden, you know!
men seriöst? VART FAN ÄR SOMMAREN? jag vill ha sol, värme, ute-kvällar,
nattbad, stranden, malmö-sommaren osv.. men ikke.
vid det här laget brukar jag vara totalt neger, och ännu mera när jag kommer hem från mitt
kära älskade big city life. vi hoppas på värmeböljan i augusti som dom lovat.
( okej, hela min blogg har bestått av väder nu? lite eh.. typ? onödigt.)

iallafall har jag haft en lugn och skön dag, vi körde ut till himby där jag inkasserade en
mascara the colossal, kaaaanon bra!
sen körde vi vidare till burlöv center där jag hittade massor av fina kläder.
så jag och pappa får ta och bege oss upp i stan eller till entre och handla lite nytt till mig, skit bra idé. :DDDD
sen var det hem kollade tv, gjorde vid mig och åt suuuuper duper god mat.
vi körde ut till bo01 och höll på att blåsa iväg? javisst!
hem igen och nu har vi precis kollat på night at the museum 2.
och ja, JAG SKRATTADE!
nu när jag har borstat tänderna, tagit väck sminket, tvättat mig osv är jag totalt rastlös?
så vad kan jag göra gott folk?
ni kan iallafall besöka min bilddagbok och slänga in en kommentar här och där.
http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#0 och där heter jag, corrran. 
helt okej att kommentera min blogg med, och fortsätt att bevaka och läsa?
då är ni bäst!
ett hemskt onödigt inlägg va? men jag behövde det iallafall och jag gör det för min skull så.
och självklart slänger vi upp ett par bilder här? DET är nödvändigt!

xoxo,cornelia klint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0