grundskole åren är över.

mina grundskole år är över.

igår var det skolavslutning vilket var ofattbart
( tiden har bara runnit iväg), tråkigt och ändå så himla underbart.
min älskade syster rebecca tog studenten, wohow! bara jag & havanna kvar nu .
nu har jag ett sommarlov med massor av händelser framför mig
riktigt jävla undeeeerbart.
i höst väntar ec gymnasiet på mig & mina två bästavänner, se upp.
idag åkte kära matilda till turkiet och kommer hem dagen efter midsommar
och jag har en hel vecka med favorit cindie.
nu vill jag ha soooooool!
blir snart älskvärd och god grillad mat, vilket är bäst!



jag tycker om dig sååå, är jag rädd för!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0