i princip mitt liv.

matte diagnos idag, och gick väldans bra.
vi ska börja med de talande engelska nationella proven i veckan.
och veckan är snart slut vilket är härligt.
på fredag blir det musikalen rent med klassen,
riktigt jävla trevligt faktiskt, :] sen hem och ta det lugnt.

på lördag hoppas jag på cindie iaf, :) ( matilda befinner sig i malmö eftersom hon och tim är tillsammans igen, :] )
jag är världens lyckligaste som har dem bästa vännerna, och längtar
tills vi flyttar ihop i svängsta. :) kommer bli riktigt roliga tre år.

just nu sitter jag hos syster cassandra, med rebecca också.
skall hjälpa cassi att packa, eftersom hon flyttar hem igen
tills hon hittat hus med benny, :) onödigt att betala lägenhet till ingenting.
och mina systrar är dem absolut bästa i världen, inkl havanna då.




du är nog den mest ärliga, du är nog den mest bästa.
men du är den som inte vet om mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0