ogillande dagar.

jag hatar dessa dagar.
när verkligen allting är negativt, ingenting positivt
hur mycket du än vill hitta.
jag tänker besegra, vinna, jag tänker inte ge upp.
med ert stöd känns allt så mycket bättre, men stöd
har jag inte fått ännu.

ibland vet jag inte vad, stör mig som fan..
nu åker matilda och cindie snart till thailand..
riktigt tråkigt för min del, det snackas en del och kommer nog
göra framöver.. men jaja. annars är dem mina bästa vänner.

jag läntar till sommaren så enormt mycket.
längtar faktiskt också lite till gymnasiet, om det nu
är riktigt riktigt säkert att jag kommer in, är som sagt bara
preliminärt antagen. :]

xoxo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0