sjukling

yes, hela förra veckan mådde jag piss, men var i skolan ändå
nu har jag fått ont i ryggen av all hosta osv.. så är hemma och vilar.
nationella proven i fredes gick väl helt okej, kan inte säga så mycket mer om dem.
på kvällen festade vi lite smått hos mig och sen stack vi till björket, vilket var super!
lördag så åkte jag till kära pappa i malmö, också något jag gillar.

nu sitter jag hemma för att jag har ont i ryggen..
matilda och cindie åker till thailand snart, kommer sakna dem riktigt mycket.
ni får handla till mig, aiiiight? :]
kommer klara mig i kalla sverige, helt klart!
åker nog till pappa på påsklovet..

och pappa fyller snart år. :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0