back n track.

mitt liv är fullt upp.

har inte haft tid att blogga på ett tag.
har precis insett att det är bara tre veckor tills jag slutar nian
och kära syster tar studenten, vilket jag ser fram emot riktigt myyyyyycket!
varit ledig sen i tisdags eftermiddag till tisdag(26), väldigt skönt, har varit behövande.
''lovet'' har bestått av enö&tältning, fester, umgänge, film, mormor&morfar, god mat osvosv.
tänker kolla på matilda och cindies dansuppvisning nu på humlescen, med elin & azra.
sen blir det något trevligt ikväll, befinner mig även hos m&m ikväll..



jag är förvirrad
jag vill ha allt
men ändå inget.
jag är fortfarande förvirrad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0