20; 32

jag vill så himla gärna,
men är för rädd.

skolan->hem&soffan-> och nu sängen.
jag är något totalt slut, vill bara ha dig här. ligger och slappar sönder i sängen nu
med rummet fullt av ljus och värme.
elevfri dag imorgon ju, något sjukt härligt. men nej, JAG SKA TILL TANDLÄKAREN 08.10....
har även fått reda på att mormor anmält mig som lucia till bromölla, och jag vet inte
vad jag ska göra, isf så ska jag dit och provsjunga imorgon.
tror nog det lutar mer åt ett nej faktiskt.
nej, nu ska jag byta om och krypa ner. ha det bäst.
10 ärliga saker jag tycker om dig.

/PUSSSS!


Kommentarer
SISS !

jag tycker iallafall att du borde gå dit och sjunga lite, du är ju fan jättebra och för en gångs skull hade dom kunnat få en fin lucia ! <3

2009-10-13 @ 00:17:29
URL: http://rklint.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0