:D

och igår var jag världens lyckligaste
och även idag.

hade kalas igår och det var trevligt, fick saker jag ville ha & behövde
en lista kommer i slutet. tråkigt att matilda inte kunde vara med, men cindie
var ju här iallafall. :)
på kvällen kom han till mig, och det var underbart.
Han hade även present med sig, vilket var ännu underbarare.
tack.
idag ska jag bara ta det lugnt, är rättså förkyld med men halsen är bättre..
blir nog cindie ikväll iaf, lite fest kanske. :]
men ha det bra, det ska jag.

931008
svarta sängsaker + finkudde
spargris [till körkort
kort & pengar
blomma
3 par skor
brun hårfärg
nagelack
nessesär
plattång
choklad
bio
halstabletter
svart hårfärg
aladdin hjärt-choklad
urgulligt 'mjukisdjur'

2st bodylotion
och massa grattulationer.

lots of love, lots of love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0