kyss

fem bokstäver

som ni märker så har jag problem med mina rubriker?
jag hittar aldrig bra namn, så har därför kommit på att dem kan likabra heta något
onödigt som; punkt, puss, kram, hej, smile osv..

som ni också märker så svävar jag på moln vilket jag gillar,
jag vill inte kalla det kär, men får nog snart erkänna att det är så det är..

du gör mig glad, du gör så hela jag ler.

magasinet igår blev inställt, så jag var med han istället och det klagar jag verkligen inte på.
blev rätt så sent igår kväll, så är rätt trött nu idag!
sitter just nu och bara slappar i sängen, ska väl börja göra mig ordning och så nu.
för ikväll blir det nog fest med favorit-cindie, vilket gillas!

ha det bra, skriver kanske senare eller inatt vem vet.
/PUSSSSS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0