min kalashelg.

detta är en helg med bara kalas.
du blir sötare och sötare för var dag.

igår blev mamma ännu ett år äldre, så nog blev det kalas.
grattis mamsen.
vid 20.30 stack jag & matilda hem till jocke och festade till det hela, vilket var helt rätt gjort!
kallt var det också, så bara tur jag hade min vinterjacka.
vid 23.00 ungefär stack vi till becka som inte fick ha fest så vi stack därifrån och hem till
Dahlgren -> Refil -> Ågatan.
Vid 03.00 ungefär började jag och matilda gå hem, fyyyyyy fan!
idag vaknade jag vid 13.00 och det var gudomligt skönt, jag är totalt trött och vill lägga mig i sängen igen.
har faktiskt ingen aning om vad som händer idag? några förslag? :)
imorgon blir min favorit cindie 16, så blir kalas hos henne imorgon!

lots lots lots of love!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0