06;26 godmorgon.

godmorgon sverige.


men jodå, visst är jag redan uppe.
klockan ställs alltid på 05.30, jag är redan klar och snart redo för att ta bussen
till stationen och tåget till skolan.
har även slängt på mig min nya fina gråa kofta, och ett snyggt armband.
nyinhandlat.
jag hoppas på att skolan går super snabbt, brukar den göra.. ibland!
3 timmars frisör-lektion först och sen 3 timmars datorkunskap, helt okej!
sen blir det plugga, plugga och ännu mera plugga med cindie! :)
nej, nu ska jag borsta tänderna och gå ner till bussen.

ha det, mina vänner!

xoxo, a c k.


Kommentarer
Anonym

du är söt ! :)

2009-09-08 @ 00:02:27
URL: http://r


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0