09;36 grattis

min älskade mormor fyller
66 år idag, så hemskt mycket grattis!

jag är redan vaken och jag förstår inte varför?
kan inte jag få sova läääänge någon gång? herregud..
blir iallafall in i duschen nu, göra vid mig lite smått.
sen skall jag och rebecca ner på mobilia, se om jag kan köpa den mössan från h&m,
en bh och present till mormor. :]
i fredags började vi kolla på män som hatar kvinnor på tåget, så blir fortsättningen nu på hemvägen.
sen blir det hem till mormor&morfar, där man A L L T I D får god mat.
ska försöka träffa matilda en sväng också, hon har äntligen kommit hem.
kanske ett mini-inlägg ikväll.

ha det gott, läsare!
xxoxo, ck!


Kommentarer
matilda - [maatilda.blogg.se]

hahapokej :D

2009-09-06 @ 09:41:38
URL: http://maatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0