15;19 barnvakt

men visst.
jag var hemma tidigt idag med.

till skolan och hade matte bara..
nej, jag tycker inte om matte, nej nej nej, totaly not!
var hemma idag vid 12 riktigt skönt.
jag och rebecca var precis och hämtade lillan på dagis.
jag ska springa in i duschen snart, platta håret och slänga på mig mys-kläder.
sen ska jag vara barnvakt.. yes, barnvakt helt korrekt. skall passa linn, så vad ska vi göra?
jo, äta middag och se hannah monatana the movie!
helg imorgon, gottt som tusen.
men vad händer?
dock har jag några planer men om de skall fullföljas vet jag inte. (; 
glömmer ni kolla min blogg? jag hoppas inte det. 

lots of love.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0