18;54

eftersom verkligheten är en mardröm?
varför kan inte drömmar bli verklighet?

jag är sjukt slut efter skolan, men fick sluta tidigare vilket var duktigt skönt.
dog med datorn hem för jag skulle plugga med cindie, men vi orkade bara göra svenskan..
har städat undan alla mina kläder som legat slängda i min fåtölj, behövdes verkligen.
ett helt berg av kläder, haha!
lilla havanna sitter och kollar på mamma mia, 4 bast! så hör bara massa mamma mia låtar.
tänkte in i duschen nu och slänga mig på soffan med de andra, se idol och självklart det bästa
ANDRA AVENYN. och vänta bara, snart är det säsong start för alla andra serier,
och ja? jag tror jag följer ett tio-tal, haha.

ha det bra.
lots of love.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0