21;11 bloggen är ändrad.

säsongsstart för både
IDOL & ANDRA AVENYN.

gud vad jobbigt det är att gå upp på mornarna alltså.
05;30 står min klocka alltid ställd på, jag lider.
blir en kort dag imorgon iallafall, guda skönt! måste till ungdomsmottagningen
imorgon också, har blivit förflyttad till bromöllas nu.
idol slutade precis och jag satt bänkad framför tv'n som förmodligen 
de flesta här i Sverige. nu väntar jag bara på andra avenyn, det är total efterlängtat. 
sen tänker jag slänga mig i min härliga säng och sova. 
xoxo.  


Kommentarer
sara

varför till ungdomsmottagningen hjärtat?:)<33

ps. du är snyggast och du shoppar ju som aldrig förr!;DDD

2009-09-10 @ 22:12:36
cornelia

behövde fler p-piller.

haha, nej det tycker jag inte.

du är söt.

2009-09-11 @ 15:25:31
URL: http://corrrran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0