22;26

something wrong is right
someting right is wrong.

åh, nu är allt så trassligt igen. jag vet inte vad jag gör, vad jag vill, vad jag känner,
hur jag vill ha det eller någonting? en säkerhet kanske, ge mig det.

kan väl bara säga att dagarna blir bara värre och värre denna veckan ju.. gud!
'glömde' mitt buss/tåg kort på tåget idag, så har ringt runt massa och shit.
så nu är jag utan kort, haaaarlet! jag är bara så himla smart..
 imorgon skall jag sova länge iallafall
och plugga sönder mig själv.
men nog fan kommer min glädje fram emellan åt, något sanslöst!
ett plus för det iallafall, kan jag tycka.
godnatt.

xoxo, the one and only.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0