en kort dag

slutade redan 11.15 idag
och var hemma vid 12.00, grejer det.

vi hade bara frisör lektionen idag, igår gick vi genom permanenten igen och lärde oss att ta lite mer än vad vi gjort innan. nu idag övade vi på fler håruppsättningar, och slutade då vid 11.15 sjukt skönt!
har inte så mycket för mig nu, slänga mig på soffan verkar den bästa idén
ever!!!
har försökt förstå mig på farmville inne på facebook också, men nej det är nog inte min starkaste
sida det inte.
idag har jag mina tankar, fantasier som kunde blivit mina planer
men troligtvis inte, varför skulle det bli så? aldrig, nej nej nej!
imorgon fyller lillasyster 4 år. =)

du gör mig så arg
du gör mig så glad
du gör mig så kär
du gör dig själv så hatad.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0