fredag imorgon.

snacka om att en fredag är efterlängtad.

tycker dock veckan har gått otroligt snabbt & det känns riktigt skönt.
slutat tidigare varje dag i princip, men självklart inte imorgon.
nej, men lite plugg finns ju att göra men inte för min del faktiskt
är klar med det mesta, känns skönt!

imorgon då jävlar
åker jag till pappa. fetttttttt skönt att åka iväg, kommer förmodligen hem på
lördag tror jag. tänker nog ta en runda upp i stan iallafall & självklart ikea.
när kommer du hem matilda?
jag hoppas du har det superbra, jag saknar dig.
och älskar dig till tusen!


kan ni inte bli lite lite lite lite mer sociala, och aktiva.
läs, kommentera, bevaka.. både min blogg & bilddagbok.

xoxo, cornelia!


Kommentarer
Mammi

kan du inte ändra färg på din text, man ser ju inte och då pallar ju inte folk läsa. Och allra helst. Tänk på att din mamma börjar bli gammal, haha, ser ju knappt.

Hoppas du tycker det är lika skönt att komma hem som att åka. Love U

2009-09-04 @ 17:38:08
moi

hahahah, så gammal tycker jag nog inte. jo, det blir nog ett nytt utseende på bloggen snart. ja, det tycker jag mamma! lots of love.

2009-09-06 @ 09:36:28
URL: http://corrrran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0