heeeeeeelg.. snart!

imorgon är det fredag och det gillas
super duper feta mega mycket!


seg dag idag, totalt! matte-prov med, var ju dock lite enklare
än vad jag väntat mig, men ska inte säga fööör mycket..
nu har jag precis packat ner vad jag ska ha med mig imorgon, lagt fram alla sakerna osv..
imorgon tar jag nämligen tåget direkt från karlshamn - malmö, (paps). :)
skönt ska det bli, har dock en fullspeckad helg.
lördag = shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa.
skall handla present till mamsen, cindie, sis & mig själv haha!
gud, jag har ingen aning om vad heller.. jobbigt värre..

känslan jag får.
känslan jag vill ha.
känslan som ska stanna kvar.

 lots of love, yours!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0