i'm so happy i'm so glad.

ja, idag är fan ta mig en
mycket jävla bra dag!

känner mig totalt bra och glad idag.
förutom min hals, som jag har lite ont i faktiskt.
har varit och shoppat hela dagen, presenter till cindie & mamma iallafall.
och lite till mig själv såklart.
blev ju skor också, mer om de får ni höra om senare..
åker dock tillbaka till skopunkten för att byta ett par då jag tog fel storlek, haha!
kommer hem imorgon till bromölla, först träning och sen får jag se.
hoppas på någonting ju, haha! (:
nu blire ut och käka med paps och rebecca, sen ikväll blir det american history x på 4+.

lots of love from me.


Kommentarer
Anonym

åhh du är så söt! var och vad tränar du sötnos?:)))

2009-09-27 @ 15:44:00
cornelia

ok, kul att höra. vem är du? (:

2009-09-27 @ 21:24:59
URL: http://corrrran.blogg.se/
Anonym

jag heter viktoria, från lindköping:D hehe

2009-09-28 @ 16:36:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0