inte min dag.

my back is totaly killing
me slowlyyyyyyyy.

vi kan ju börja med att detta är inte min dag iallafall, verkligen inte..
var uppe längre än vad jag brukar kan jag väl säga, men somnade väl till slut iallafall.
ställde klockan som vanligt på 05.15 men lyckades stänga av den och somna om, utan
att jag ens har minsta lilla minne av det.. så vaknade 06.40 av att karro smsa mig
- ska du inte med bussen?
- nej, matilda hämtar mig.
jag flög upp, ringde matilda hörde om hon kunde hämta mig på vägen, som tur va kunde hon ju det.
plattade håret och sminkade mig på tåget, och dagen gick segt.
min rygg håller på att döda mig, vet inte vad jag gjort? ont gör det iallafall, fyy..
men jodå, lite ljus på dagen har jag haft iallafall. (a)

godnatt, lots of love!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0