l l l l l ördag.

lördag? nej.. jag känner mig inte
alls pigg på någonting.

jag vill ha tillbaka fredagen så jag kunde gått ut iallafall.
vad händer idag? jo, inspark på altona.
men vet inte om jag är så sugen på att sticka dit, är inte hur glad som helst
för folket där, och rätt litet. men ja, ingenting annat händer ju?
någonting borde hända, fest eller något annat roligt? jag döööör.
som ni förstår tycker jag det är en väldigt tråkig lördag just nu,
just eftersom ni fredag blev tråkig..
hoppas på något bra nu, så ge mig något braaaaa!

lots of love.


Kommentarer
Jeniie

Hej :D



nu länkar jag bloggar på min blogg :D

vill du ha din blogg länkad?

Skriv bara bloggens namn i inlägget Länkning.



Ha det bäst<3

2009-09-12 @ 18:13:15
URL: http://jeniies.blogg.se/
Jeniie

Ja ibland kan lördagar vara tråkiga.

2009-09-13 @ 10:36:37
URL: http://jeniies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0