MALMÖ

och jag befinner mig hos min älskade pappa
i mitt älskade malmö.

skönt att det är helg igen, men tyvärr går den alldeles för snabbt tråkigt kan jag ju tycka..
men igår kom vi hit så vi gick ner och käkade och glodde film & sådära! =)
jag somnade hur tidigt som helst, skolan tar verkligen på krafterna?
illa illa illla.
vaknade precis och tänker äta världens godaste frukost och slänga mig framför tv'n ett tag.
sen blir det att göra vid sig och åka upp i stan med rebecca,
gud jag vill handla hela butikerna men får se om jag hittar något.
vet inte om jag åker hem idag eller imorgon, beror på!
matilda!!!!!! kom hem, frisk och glad! jag saknar dig.

ha det bra mina läsare.
xoxo, ck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0