onsdag.

Me kaniss na niotho kala

något jag har problem med är att komma på rubriker till bloggen, hatar det!

slutade skolan 11.15 idag, och det är bara så himla älskvärt, stack och tränade och kom precis hem.
ikväll har jag ingen aning om vad som händer, mamsen & jocke skall iväg till malmö.
så jag, JAG J-A-G måste laga mat. ;o
tänker iallafall ta det lugnt, och lösa min innersta ''problem''. :)
jag har ingenting att skriva?
mamsen fyller år på fredag
cindie på söndag
och jag nästa torsdag!
WOHOW!

xxxoxo, ck!


Kommentarer
Mamma

Inte skoj att laga mat, när hunden äter upp den för dig sen, stackare!

2009-10-01 @ 07:44:33
cornelia klint

haha, hur fick du reda på det? ;p

2009-10-01 @ 12:35:16
URL: http://corrrran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

corneliak

corneliaklint!

RSS 2.0